LR Administratie

Werkwijze

Er zijn verschillende manieren waarop u LR Administratie kunt inzetten.

U kunt ervoor kiezen sporadisch een dossier aan te leveren. Dit is handig als u een klein adviesbureau runt, waarin u de binnendienstwerkzaamheden zelf verzorgt. In tijden van drukte kunt u dan per dossier beslissen of u deze uit handen wilt geven. Zo houdt u zelf de touwtjes in handen en zorgt u er tegelijkertijd voor dat u uw klanten alle aandacht geeft die zij verdienen.

Indien u zich liever concentreert op uw klantcontact en het maken van gedegen adviezen kunt u er ook voor kiezen alle lopende dossiers bij LR Administratie onder te brengen.
Uiteraard wordt u doorlopend op de hoogte gehouden van de vorderingen per dossier. U heeft vanaf het moment van ondertekening van de offerte tot aan het moment van passeren geen omkijken meer naar alle administratieve en telefonische werkzaamheden.

Aangezien ik hiervoor niet gecertificeerd ben, verricht ik geen inhoudelijke werkzaamheden aan de dossiers.
Indien hierover een vraag ontstaat, neem ik direct contact met u op.
Het klantcontact blijft ook bij u, zodat u uw klant persoonlijk kunt begeleiden. U bent immers de adviseur!

Als extra service worden alle documenten voor u gedigitaliseerd. Na passeren ontvangt u het fysieke dossier netjes geordend en compleet retour. U kunt dit dan gelijk archiveren.

Indien u oude dossiers gedigitaliseerd wilt hebben, is dit uiteraard ook mogelijk.
Ik kan dan een aantal fysieke dossiers meenemen en deze zodra ze afgerond zijn retourneren of omruilen voor een paar nieuwe. Uiteraard zijn hierover ook andere afspraken te maken.